Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monique_2

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Biedronkę odwiedziliśmy w sobotę po południu, celem zakupu m.in suszarki do bielizny, którą widziałam w ofercie na stronie internetowej.Ten sklep Biedronki odwiedziłam po raz pierwszy. Wchodząc do sklepu zauważyłam bankomat euronetu-to na plus, niestety po przekroczeniu progu powitał mnie bałagan,Zapewne odpowiedzialna za to była dostawa towaru. W sklepie porozstawiane były palety, uniemożliwiając dostęp do półek czy lodówek. Trzeba było przeciskać sie miedzy paletami żeby sięgnąć np po ser. Niestety dostawa towaru dotyczyła całego sklepu a nie tylko nabiału. Obsługa całkowicie pochłonięta wykładaniem towaru. Niestety suszarki były już wykupione,rozejrzałam się jednak po reszcie oferty. Niestety w koszach panowało zamieszanie, do niektórych artykułów ciężko było znaleźć cenę. W ofercie promocyjnej były deski do prasowania. Chciałam je obejrzeć, okazało się, że zostały upchnięte pomiędzy koszami, a nad nimi wisiały banery reklamowe.Uniesienie deski spowodowało jej zaplątanie się w baner. Kompletnie nieprzemyślane. Zniechęca do zakupów. Przy kasie zabrakło zwyczajowego dzień dobry, zapraszam ponownie itp uprzejmości które zwykle spotyka sie w Biedronkach. Wrażenie dotyczące tego sklepu raczej zniechęcające do robienia zakupu. Być może odpowiedzialna za to była dostawa towaru, jednakże do obsługi sklepu (moim zdaniem) należy ułatwienie klientowi zakupów, a jeśli palety blokują dostęp do towaru, obsługa powinna przyjść z pomocą, zamiast dyskutować miedzy sobą.