Opinia użytkownika: Joanna_1747
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Szukam korzystnego kredytu, odwiedzam banki w celu zapoznania się z ofertą i wybrania najkorzystniejszego wariantu dla mnie. Dzisiaj przeżyłam szok w oddziale AIG. Pracownica, z którą rozmawiałam zaproponowała mi kredyt, przedstawiła szczegóły,oprocentowanie i ubezpieczenie. Tu właśnie pojawia się moje przerażenie: otóż Pani powiedziała, że nie mogę zrezygnować z ubezpieczenia z kredytu, że jest obowiązkowe i , że dopiero po podpisaniu umowy będę mogła zrezygnować z owego ubezpieczenia. Nie wierzyłam własnym uszom, nigdzie w regulaminie nie było takiego zapisu, więc poprosiłam o informację skąd takie wymagania; Pani się zawachała i powiedziała, że ewentrualnie zapyta swojego przełożonego czy można zrezygnować już teraz z ubezpieczenia. Udała się na zaplecze banku, po czym wrociła i powiedziała, że w drodze wyjątku mogę. To jest przerażajace: okłamała mnie i trwała w kłamstwie do końca sprzedaży produktu. Byłam zaskoczona, jak tak można?