Opinia użytkownika: LaMarija
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: T.P.SA jest w moim przekonaniu firmą, która ma doskonale wyszkolonych i przygotowanych pracowników obsługujących infolinię. W trosce o utrzymanie klienta w sieci, nie zrażają się telefonując w tej samej sprawie po 4-5 razy w tygodniu. Nigdy się nie zrażają. Zawsze się przedstawiają, zawsze w trosce kontynuację umowy dzwonią nawet 2 miesiące wcześniej, chcąc nakłonić dodatkowymi usługami na przedłużenie umowy przez telefon, bo może w końcu klient się zgodzi. Nie każdy zdaje sobie sprawę z późniejszych konsekwencji finansowych związanych z jej zerwaniem .Dla mnie to jest majstersztyk! Niestety, efekt w moim przypadku był ostatnio wręcz odwrotny.Nikt nie robi adnotacji, że już wykonano do mnie 4 telefony, nikt nie słucha, że nie chcę teraz przedłużać umowy, nie pozostawia mi się czasu na własny wybór i nachalnie recytuje ten sam tekst. Nie cierpię takiej polityki firmy i wciskania na siłę produktów niechcianych.