Opinia użytkownika: Regina_9
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Lubię robić zakupy w Super-Pharmie, ale robię je teraz rzadziej, gdyż zamknięto to najwygodniejszy dla mnie - w centrum miasta. Odwiedziłam dziś sklep w Parku Handlowym Młyn. Duże słowa uznania dla pań obsługujących salę sprzedaży. Są bardzo zaangażowane w obsługę klienta. W poszukiwaniu antyalergicznych kosmetyków dla moich dzieci miła pani przejrzała wszystkie półki i wskazała bez problemu większość wartych uwagi. Przy takiej obsłudze nie razi błąd w cenie kosmetyku, który wybrałam dla siebie. Cena była wyższa niż w wywieszonej ofercie reklamowej, więc przy kasie byłaby miła niespodzianka... pod warunkiem, że wybrałabym właśnie ten kosmetyk. Pracownica sprawdziła cenę na czytniku (nie odesłała mnie, tylko sama poszła sprawdzić) i przeprosiła za błąd „w cenówce” cokolwiek to by miało znaczyć. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba w tym miejscu, to fakt, że w momencie kasowania towaru klient nie widzi, jakie ceny są nabijane na kasę. Nawet zapytałam o to kasjerkę, gdzie mogę zobaczyć ceny, które nabija na mój rachunek i dowiedziałam się, że tylko ona widzi ceny w komputerze i może mi powiedzieć co ile kosztuje. Znałam ceny wyeksponowane na półkach, ale chciałam sprawdzić czy ta sama cena pojawi się na rachunku. Zawsze tak robię. Dyktowanie cen wydało mi się niedorzeczne. Wydawało mi się, że wyświetlacz był po prostu zasłonięty. Mało tam miejsca przy kasach. To jest niewygodne zarówno dla kasjerek, które uczynnie pakują towar do reklamówek, jak i dla klientów. No, ale to taki drobny szczegół. Generalnie polecam tę sieć, a w szczególności ten sklep. Obsługa na piątkę - dużo lepsza niż w znanych mi sklepach tej sieci w Galeriach Handlowych.