Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Regina_9

Dotycząca firmy: E.Leclerc

Treść opinii: Niedouczeni pracownicy czy raczej celowe działanie? Zawsze się nad tym zastanawiam, kiedy spotykam się z brakiem wiedzy u personelu sklepu. Kilka dni temu kupiłam w E.Leclerc mój ulubiony dżem. Kupuję go dość rzadko, bo jest stosunkowo drogi. Jak na dżem, rzecz jasna. Wysoka cena niestety nie chroni przed niespodziankami i. Dżem był pokryty grubą warstwą pleśni. Podczas reklamowania tego produktu, pani z punktu obsługi klienta zwróciła mi uwagę, że nie może przyjąć reklamacji, gdyż zakupu dokonałam 3 dni temu! Zdębiałam usłyszawszy taką rewelację z ust " profesjonalistki". Termin reklamacji na artykuły spożywcze w E. Leclerc to 2 (słownie DWA) dni od daty zakupu. Nie ważne czy reklamowane jest surowe mięso, konserwa czy słoik. Dziwne prawo, pewnie rodem z Francji. Jak można tak oszukiwać klientów? Ja w odróżnieniu od profesjonalistów z E.Leclerca znam terminy reklamacji artykułów spożywczych, choć do tej pory byłam przekonana, że wcale nie muszę. Dobrze jest znać swoje prawa. Wprowadzanie w błąd klientów w tak bezczelny sposób, to ohydna praktyka. Pani po moich argumentach „zrobiła wyjątek” i oddała mi pieniądze. Nie polecam tego sklepu. Rzadko tam chodzę. Na szczęście mam inne sklepy do wyboru.