Opinia użytkownika: Emilia_307
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: od zawsze wiedzialałam, że jak tylko będę miała okazję wypowiedziec się na temat jakości obsługi-a raczej jej braku - to negatywnym przykładem będzie odział Banku BGŻ w Olsztynie na ul. Piłsudskiego. co prawda obserwacje miały miejsce już kilka miesięcy temu, ale tak skutecznie utkwiły mi w pamięci, że teraz korzystam z banku już tylko za pośrednictwem bakomatów. Na pczątku stycznia miałam potrzebę kilkakrotnej wizytacji w banku w celu wypłacenia większej gotówki. Mogłam to zrobić niestety tylko po pracy - a więc po godz. 15,30 (bank jest czynny do 17,00). Za każdym razem - wizyt było kilka, czułam się jak intruz, który ośmielił się zakłócić paniom pracującym ostatnią godzinę ich męki. Na cały bank czynna była tylko 1 kasa - choć pracownice przy innych stanowiskach siedziały, ale zdawały nie przejmować się powiększającą się kolejką. kiedy po 20 minutach oczekiwania ( a byłam zwykle 2-3 osobą), nadeszła moja kolej - usłyszałam od jednej z Pań, że od wypłacania gotówki są bankomaty!!! jakież było zdziwienie Pani, że jednak nie w każdym przypadku bankomat jest przydatną rzeczą... Innym razem, inna Pani dzwoniła i namawiała mnie na kredyt, nie informując rzetelnie o jego warunkach. Jakież było jej zdziwienie - a moje zaskoczenie, gdy zdecydowałam się przeczytać umowę. oczywiście jej nie podpisałam... Innymi słowy - bank BGŻ nad jakością i uprzejmością personelu musi popracować...