Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: System obslugi w salonie Norauto jest bardzo źle zorganizowany. Od momentu telefonicznego umówienia się na termin gdzie w słuchawce możemy usłyszeć znudzony głos Pana z recepcji po samą obsługę na hali. Po przujściu na wcześniej umówioną godzinę stoi się w kolejce złożonej z 2 osób dodatkowe 15 minut gdyż w jednym czasie rozwiązywane są sprwy osób zarónio umówionych na godzinę jak i osób przychodzących z tzw. ulicy. Po 15-20 minutach oczekiwania można ostatecznie wjechać spóżniony na hale napraw. Tam część mechaników w trakcie naprawy wykazuje się bardzo dużym brakiem profesjonalizmu szukając narzędzi na po całej hali oraz dodatkowo przy kliencie pytając współpracowników o inne nie związane z naprawą rzeczy krzycząc przez całą halę niezważając , że opóżniają pracę i tak już spóżnionego z winy wcześniejszej obsługi na recepcji klienta.