Opinia użytkownika: P:)
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wybrałam się z mamą i jej mężem po kilka rzeczy do ogrodu. Kupowaliśmy między innymi grabie. Wybór był duży - cały wielki regał. Ceny zaczynały się od 15 zł, więc nie mieliśmy problemu z wyborem. Daliśmy sobie radę bez pomocy obsługi. Zresztą podczas całego naszego pobytu w sklepie nikt do nas nie podchodził, aby zapytac czy nie potrzebujemy pomocy. Na hali sprzedaży było bardzo mało pracowników. Przy kasie nie było kolejki. Mam uwagi do kasjerki (Agnieszka S). Pani ziewała podczas obsługi klientów. Nie zasłaniała przy tym ust dłonią. Okropnie to wyglądało. Wśród naszych zakupów były 2 szczotki. Na jednej brakowało kodu i wtedy pojawił się problem. Okazało się, że lepiej zrezygnowac z tej szczotki, bo ustalenie kodu nie wiem ile by trwało. Chyba żaden klient nie lubi takich sytuacji.