Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Wizyta przed 17 dotyczyła złożenia dokumentów dotyczących obsługi kredytu hipotecznego po uruchomieniu. Pani obsługująca nie przywitała się ze mną, tylko od razu stwierdziła, że jak nie mam ksero dokumentów to mi nie z kseruje bo już wychodzi do domu. Nie potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące produktów oferowanych przez bank(chodziło tu o pytania dotyczące kredytu mieszkaniowego a zaznaczam, że byłem w pokoju w dziale hipotek). Odniosłem wrażenie że się Pani strasznie spieszyło do domu.Kazała przyjść jutro jak będą inni pracownicy. Dodatkowo pokój w którym znajduję się dział zajmujący się obsługą kredytów hipotecznych jest mały a są aż trzy stanowiska do obsługi, pomimo tego, że jest czysto, ilość dokumentów na biurkach powoduję, że ma się wrażenie jakby się wchodziło do graciarni.