Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Chciałbym zwrócić uwagę na brak jakości firmy, a przede wszystkim na niekompetencje jej pracowników - nawet na szczeblu kadry zarządzającej. W grudniu br. dokonałem zakupu obuwia z kolekcji zimowej w cenie ok. 400 zł. Po 2 miesiącach użytkowania skóra obydwu butów w wielu miejscach starła się, zmieniła barwę, a także zmarszczyła. Do tego obydwie podeszwy butów odkleiły się ukazując fikcyjne szycie podeszew. Po złożonej reklamacji (odniosłem wrażenie, że kierownik działu, który przyjmował reklamację, był na mnie zły za to, że przerwałem jego pracę) i odczekaniu 14 dni przysługujących na rozpatrzenie reklamacji powiadomiono mnie, iż reklamacja została odrzucona. W uzasadnieniu napisano, iż przyczyną takiego stanu obuwia był brak konserwacji. Nie zgadzając się z opinią, jak się później okazało wspomnianego już kierownika działu,wiedząc, że dokonałem impregnacji obuwia przed użytkowaniem,ponownie odwiedziłem sklep, żądając odwołania od tej decyzji. Kierownik, poproszony o wyjaśnienie odrzucenia uzasadnionej reklamacji i braku wzmianki o innych niezgodnościach reklamacyjnych, nie wiedział, co ma odpowiedzieć, po czym stwierdził, abym napisał odwołanie. Konkludując, odniosłem wrażenie, iż reklamacja była rozpatrzona machinalnie, jakby zgodnie z "wewnętrznymi" zasadami firmy, której celem jest zniechęcenie klienta do ponownej reklamacji, a co za tym idzie brak rekompensaty szkody. O kompetencjach kierownika działu nie jestem w stanie się wypowiedzieć, gdyż ich po prostu nie było.