Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Art Medica
Treść opinii: Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że zostałam bardzo nie miło przywitana przez Panią w recepcji. Brak jest widocznego reklamowego bilbordu wskazującego na lokalizację kliniki, przez co musiałam zawracać i spóźniłam się o 4 minuty na umówiony zabieg. Przez co Pani w recepcji bardzo nie przyjemnym tonem i w sposób nie kulturalny zwróciła mi uwagę, aż mi się nie przyjemnie zrobiło i miałam ochotę zrezygnować z zabiegu. Rozumiem, że to ja powinnam dołożyć wszelkich starań aby stawić się na czas, jednakże forma wypowiedzi Pani była rażąca, tym bardziej jeśli w momencie rezerwacji godziny bym została poinformowana, że każda nawet pojedyncza minuta jest bezcenna, to postarałabym się dotrzeć jeszcze przed czasem, natomiast ta sama nieprzyjemna rozmowa z Panią w recepcji trwała kolejną zbędną minutę. Nie wiem czy ze względu na to, iż byłam klientką posiadająca kupon na tańszą usługę z grupera to zostałam tak przyjęta, bo może osoby płacące pełną cenę za zabiegi są milej witane. Całe szczęście, że Pani która wykonywała mi zabieg była bardzo miła i sympatyczna oraz wytłumaczyła, że musimy skrócić zabieg ze względu na następną umówiona osobę na co oczywiście się zgodziłam. Jednakże brak profesjonalizmu oraz niemiłe wrażenie pozostały, ponadto jak się okazało przy wyjściu, nikt w poczekalni nie czekał.