Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Kontaktowałem się z infolinią w sprawie zapoznania się z ofertą promocyjną providera. Konsultantka, z którą rozmawiałem wykazała się początkowo dobrą znajomością oferty i potrafiła mnie skutecznie zachęcić do skorzystania z usług firmy. Jako, że dałem sobie czas do namysłu, wspomniana konsultantka miała się ze mną skontaktować dnia następnego. Jednak ja, jeszcze tego samego dnia podjąłem decyzję o zakupie. Zadzwoniłem na infolinie, gdzie trafiłem na innego pracownika i zamówiłem usługę. Następnego dnia odebrałem telefon od pierwszej konsultantki, z którą rozmawiałem - gdy ta dowiedziała się o tym, że usługę już zamówiłem, potraktowała mnie w sposób niezwykle niekulturalny i kierowana emocjami wyrzuciła z siebie kilka dość cierpkich słów. A nastepnie rozłączyła się bez oficjalnego zakończenia rozmowy. Po kilku dniach, dodatkowo okazało się, że konsultantka chcąc za wszelką cenę przekonać mnie do zlecenia, wprowadziła mnie w błąd, informując, że powinienem z oferty korzystać teraz, ponieważ wg jej wiedzy w najbliższym czasie nie będą oferowane żadne promocje. Okazało się to nieprawdą, bo jak widać na stronie operatora, oferty promocyjne zakończone, natychmiast zastępowane są kolejnymi.