Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Podczas zakupów w hipermarkecie Carrefour udałem się na zakupy do sklepu Tchibo. Na wejściu zostałem powitany przez pracownika słowami „dzień dobry, witamy w Tchibo”. Powitanie miłe, zachęcające do zrobienia zakupów. Byłem w sklepie około 20 minut, przeglądałem co znajduje się na półkach. Ponieważ dużo podróżuję „skusiła” mnie oferta, wybrałem kilka rzeczy, podszedłem do kasy i zapłaciłem za nie. Pracownik zaproponował dodatkową sprzedaż, wydał paragon oraz zakupy w reklamówce. Na samym końcu zostałem pożegnany przez pracownika „do widzenia, do zobaczenia w Tchibo”. Obsługa w sklepie bardzo dobra, wyposażenie, towary odpowiedniej jakości, jednak forma powitania i pożegnania klientów moim zdaniem „grubo” przesadzona. Podczas tych dwudziestu minut usłyszałem około 30 razy „Witamy w Tchibo, do zobaczenia w Tchibo itd.” Dla mnie taka forma jest niedopuszczalna i irytująca.