Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Zostawiłam na stronie Open Finance swoje dane, aby ktoś z konsultantów skontaktował się ze mną. Zgodnie z obietnicą, zrobili to w ciągu 48 godzin i dzięki temu mogłam umówić się na spotkanie z doradcą w oddziale firmy. Jednak na moje pytanie, co w przypadku, gdy z przyczyn losowych nie będę mogła pojawić się na spotkaniu, pan zareagował dosyć nerwowo i zaczął mi mówić coś o Japonii i tamtejszym kataklizmie oraz o tym, że trzeba być dobrej myśli, a konsultanci przygotowują się do spotkań i nie można ich odwoływać. Jeszcze tego samego dnia miałam dostać maila z informacją o spotkaniu, ale w zamian za to, dostałam tylko lakoniczny SMS. W dniu spotkania jeszcze zadzwoniła do mnie pani, która mi o nim przypomniała. Nie byłoby w tym nic złego (wręcz przeciwnie), gdyby nie fakt, że chwilę później dostałam dwa identyczne SMS-y przypominające. Uważam, że to zbyt nachalne zachowanie pracowników infolinii. Zostałam poproszona o to, żeby na spotkanie wziąć zaświadczenie o zarobkach. Ponieważ ma to być tylko wizyta informacyjna, nie rozumiem zasadności takich środków - przecież to mnie zależy na tym, aby podać właściwą kwotę dochodu i uzyskać wiarygodne informacje.