Opinia użytkownika: Dorota_545
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Niedawno dowiedziałam się, że otrzymuję korespondencję z ZUSu w miejscu gdzie dawno już nie mieszkam... zostałam więc zmuszona, by wybrać się do urzędu. Okazało się to być wyprawą zajmującą sporo czasu. Sam budynek znaleźć bardzo łatwo, jak również interesujące mnie pomieszczenie wewnątrz. Porządek, bufet i wygląd pomieszczeń zachęcają do odwiedzin. Numerki, zamiast standardowej kolejki, bardzo ułatwiają sprawę, problem zaczyna się jednak już po podejściu do osoby zajmującej się obsługą klienta... Z pozoru błaha sprawa, jaką jest zmiana adresu do korespondencji, okazała się nie do przebrnięcia dla pani, z którą przyszło mi ową sprawę załatwiać. Totalny brak umiejętności obsługi programu, którym firma dysponuje, brak cierpliwości, przeklinanie, jawne okazywanie irytacji i kilkukrotne wzywanie pomocy koleżanek to tylko wierzchołek góry lodowej jaką tam ujrzałam. Po 20 minutach spędzonych na oglądaniu nieudanych prób wstukania kilku literek na klawiaturze, zmuszona byłam do ręcznego napisania deklaracji, iż prosiłam o zmianę danych (Pani obsługująca mnie nie potrafiła wydrukować formularza). Spytałam więc lekko rozdrażniona, czy już wszystko załatwione. Pani potwierdziła, więc odeszłam od "okienka". To jednak jeszcze nie koniec przygód... Pani wybiegła za mną i poprosiła o dowód, by mogła go skopiować, jako potwierdzenie mojej tożsamości w odniesieniu do formularza ręcznie przeze mnie napisanego. 30 minut nie zostało zmarnowane- listy docierają teraz we właściwe miejsce...