Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W dniu dzisiejszym w celu wybrania pieniędzy z kasy udałem się do placówki Polbank w Rybniku przy ulicy Łony. Po wejściu do placówki od razu zwróciłem uwagę na kolejkę do kasy. Przede mną znajdowały się cztery osoby. Na sali sprzedaży znajdowało się również trzech pracowników: jeden dyrektor i dwóch pracowników do obsługi klienta. Za kasą znajdował się kolejny pracownik, który obsługiwał klienta. Podczas wizyty miałem bardzo dużo czasu, aby ocenić pracowników. Pani Agnieszka siedziała za biurkiem i żuła gumę, drugi z pracowników również, a dyrektor oddziału siedział za biurkiem i nic nie zrobił w kierunku, aby skrócić czas obsługi klienta przy kasie. Podczas oczekiwania dwóch klientów zrezygnowało z wypłaty gotówki i wyszło z placówki a jeden poprosił pracownika o wykonanie przelewu. Po 30 minutach zostałem obsłużony przez pracownika i otrzymałem gotówkę po którą przyszedłem. Placówka na bardzo niskim poziomie obsługi klienta, czas oczekiwania zdecydowanie za długi.