Opinia użytkownika: Asik
Dotycząca firmy: Opel
Treść opinii: Podejrzewam, że nieliczni z nas lubią jeździć do serwisów samochodowych. Ja niestety w ostatnim czasie musiałm odwiedzić Serwis Opla w Rudzie Śląskiej, bowiem samochód został zarysowany na parkingu. Początkowo wszystko przebiegało bardzo sprawnie i byłam bardzo zadowolna. Szkoda została zgłoszona na początku lutego samochód do malowania poszedł w połowie marca. Nie miałam samochodu przez 2 tygodnie z uzyskanej informacji przy oddaniu samochodu wynikało, że nie będzie go tydzień. W dniu odbioru auta zauważyłam że zarysowanie na drzwiach, które było zrobienia nie jest naprawione. Miałam zadzwonić po weekendzie, aby tą sprawę wyjaśnić z osobą, która przyjmował zgłoszenie. Jakież było moje zdziwienie, gdy pan stwierdził, że zarysowanie powstało po zgłoszeniu u niego szkody czyli między lutym a marcem, bowiem na zdjęciach nie widać zarysowań. Paradoks sytuacji polega na tym, że 2 godziny wcześniej zanim pojechała z autem w lutym do serwisu, aby umówić się na naprawę szkodę musiałam zgłosić w zakładzie pracy i tam dokładnie opisałam uszkodzenia.