Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Nike
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Nike, żeby zobaczyć spodnie dresowe. Po wejściu do sklepu zostałam miło i z uśmiechem powitana przez dwoje pracowników, a gdy zaczęłam oglądać spodnie, podeszła do mnie sprzedawczyni i zaoferowała swoją pomoc. Pani zapytała mnie jakich spodni szukam - czy do jakiegoś konkretnego sportu, oraz jaki kolor mnie interesuje i pokazała mi kilka fasonów spodni spełniających te kryteria. Wybrałam 3 pary i sprzedawczyni zachęciła mnie do przymierzenia ich. Pracownica sklepu bardzo trafnie oceniła rozmiar spodni, który był dla mnie odpowiedni. Niestety żaden z przymierzanych modeli spodni nie leżał na mnie dobrze i po wyjściu z przymierzalni oddałam ubrania pracownicy. Pani zaproponowała mi obejrzenie jeszcze innych dostępnych modeli i ponownie zaprosiła do przymierzalni. Tym razem już udało mi się wybrać odpowiedni fason, który mi pasował. Zdecydowałam się więc na zakup, na co pracownica zareagowała entuzjastycznie i z uśmiechem. Ogólnie obserwując pracowników tego sklepu, zauważyłam, ze są oni bardzo pozytywnie nastawieni do klientów - witają każdego klienta wchodzącego do sklepu głośnym "dzień dobry", z energią i uśmiechem, a także obsługują z entuzjazmem i przyjaznym nastawieniem. Dokonałam zapłaty za zakup, otrzymałam paragon i zostałam miło i z uśmiechem pożegnana przez pracowników sklepu.