Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Posiadacze karty kredytowej Class&Club, wydawanej przez Raiffeisen Bank, korzystają z różnych promocji. Np.w ubiegłym roku klienci mogli, w wyznaczonych okresach, wykonywać elektronicznie, gratisowe przelewy w ramach limitu karty kredytowej. Była to atrakcyjna promocja, zwłaszcza w czasie rozliczania sie z fiskusem. Aby dowiedzieć się kiedy będzie identyczna promocja w bieżącym roku, w styczniu złożyłem w oddziale zapytanie w tej sprawie do Centrali banku. Minęło dwa miesiące, a do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, chociaż bank często przysyła SMSy z różnymi informacjami. Wobec tego wybrałem się po informacje do Oddziału banku. Doradca, po sprawdzeniu powiedziła, że jest odpowiedź na moje zapytanie. Nie uzyskałem wyjaśnienia dlaczego ta odpowiedź nie została wysłana listownie lub elektronicznie do mnie. Jak zrozumiałem, odczytaną przez doradcę odpowiedź, jej sens jest taki: nie wiadomo, kiedy będzie promocja, o którą pytałem. Jest to odpowiedź zupełnie niesatysfakcjonująca. Trudno uwierzyć, że nowocześnie zarządzany bank nie ma planu marketingowego, w którym są planowane działania promocyjne. A brak dostarczenia odpowiedzi na pytanie - moim zdaniem - śwadczy o lekceważącym stosuku do klienta i o niskim poziomie jakości obsługi.