Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Nie jestem zadowolona z usług sklepu. Jakiś czas temu (około dwa miesiące) kupiłam w sklepie torebkę na wiosnę. Torebka praktycznie nie noszona, bo czekała na swoją porę roku, używana może dwa - trzy razy zepsuła się (odpadło zapięcie). Udałam się do sklepu z reklamacją. Pracownica z miejsca zaproponowała mi wybranie sobie jakiegoś innego towaru z oferty w tej cenie. Takie rozwiązanie nie satysfakcjonowało mnie, ponieważ chciałam tą konkretną torebkę, a nie cokolwiek. Pracownica poinformowała mnie, oni nie naprawiają torebek, ta zostanie odesłana i o decyzji zostanę poinformowana telefonicznie i wtedy będę mogła sobie wybrać jakiś towar ze sklepu. Na moje pytanie, jak wygląda u nich procedura reklamacji nie umiałam uzyskać odpowiedzi, dziewczyna w kółko powtarzała to samo. Kiedy wypełniała formularz reklamacyjny okazało się, że za bardzo nie wie jak to zrobić i konsultowała się z koleżanką. Jestem bardzo nie zadowolona, po sklepie spodziewałam się innego podejścia do klienta.