Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zauważona, przywitana i zapytana czy nie potrzebuję pomocy, chociaż nie minęły dwie minuty.Na początku nie skorzystałam z pomocy obsługi, jako że nie byłam zdecydowana co do produktu który chce kupić. Gdy już zdecydowałam się na kokosowy balsam do ciała, i na wodę toaletową podeszłam do kasy. Ekspedientka była bardzo miła, zapytała o kartę stałego klienta, opowiedziała o promocjach jakie są obecnie.Głownie skupiła się na karcie stałego klienta, i była bardzo przekonująca ponieważ mnie namówiła. Na karcie można zbierać punkty, i dostawać nagrody. Bardzo podobała mi się obsługa, widać było że nie jestem obojętna sprzedawcom, ale też nikt mi się nie narzucał. Tyle na temat obsługi. Jeżeli chodzi czystość lokalu, muszę przyznać że nie znalazłam żadnej skazy, produkty ściganety z najwyższych półek były nieskazitelnie czyste. Ogólnie lokal wydawał się bardzo dobrze wysprzątany, i zadbany. Wielki telewizor plazmowy wiszący nad ladą z kasą błyszczał jak nowy ( poza tym to bobry pomysł, chodzi o telewizor, jak się czeka w kolejce można zobaczyć jak się reklamuje marka), nie zauważyłam jakiegokolwiek nie porządku. Kasjerki były ubrane w biało- zielone fartuszki co dodawało im bardziej profesjonalnego wyglądu.Ponadto dostałam jeszcze darmową kosmetyczkę za to że zrobiłam zakupy za określoną cenę. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, i co najważniejsze z produktu, z tego który kupiłam i z tego który dostałam. Na pewno nie raz tam wrócę.