Opinia użytkownika: IZABELA_368
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: W dniu 17marca 2011 w godzianch popołudniowych odwiedziłam oddział banku Multibank mieszczący się w Gdańsku przy ulicy Szerokiej celem otwarcia rachunku bankowego dla mojej córki. W banku nie było klientów miałam do wyboru dwie Panie. Podczas wizyty była obecna również moja córka jako właściciel konta ponieważ jest niepełnoletnia. Obie Panie obsługi banku traktowały i mnie i moją córkę bardzo poważnie. Niestety nie udzieliły mi żadnych informacji odnośnie konta bankowego, założyły z góry że wszystko wiem. Tak też było ale pani obsługujaca mnie o tym nie wiedziała. Córka została wypytana o podstawowe dane potrzebne do założenia konta: imie ojca, nazwisko rodowe matki, miejsce urodzenia. Pani przygotowała umowę i ją wydrukowała poprosiła o złożenie podpisów przez córkę na każdej stronie umowy. Dopiero po zadaniu pytania o wydanie karty córka została poinformowana o tym iż otrzyma ją w ciągu 8 dni od podpisania umowy i zostanie ona wysłana pocztą na adres korespondencyjny podany w umowie. Generalnie obsługa banku była bardziej nastawiona na jak najszybsze zakończenie obsługi poniewaz zbliżała sie godzina 18, czyli moment zamknięcia placówki. Placówkę banku opuściłyśmy dokładnie 17:59 Na nasze wyjście oczekiwała cala obsługa banku łącznie z ochroną. To niezbyt miłe uczucie, że cała załoga banku oczekuje na wyjście ostatniego klienta stojąc w jego obecności już ubrany do wyjścia.