Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W gablocie, przed wejściem do sklepu Biedronka, na plakacie z aktualną ofertą, były m.in. roletki okienne. Postanowiłem je nabyć, zachęcony atrakcyjną ceną, aż czterokrotnie niższą, od roletek oferowanych np. w placówkach sprzedaży okien. W sklepie znalazłem roletki w boksie z produktami przemysłowymi. Roletki były w różnych szerokościach. Ponieważ nie pamiętam dokładnej szerokości okna, przy kasie przed zakupem, zapytałem kasjerkę czy będzie można zwrócić roletkę. Kasjerka odpowiedziała cyt.: " chyba tak". Żeby się upewnić poprosiła o pomoc inną pracownicę. Do kasy podeszła pani Magdalena, Jej imię poznałem z identyfikatora. Potwierdziła, że można roletki zwrócić, mówiąc cyt.:"zwrot przyjmiemy pod warunkiem, że opakowanie będzie nieotwierane i z paragonem, no i jak najszybciej". Zapytałem w jakim terminie muszę zwrócić roletki. W odpowiedzi usłyszałem cyt.: "do tygodnia, maksymalnie do dwóch tygodni". Odniosłem wrażenie, że termin zwrotu zakupionego produktu - w tym sklepie - zależy od uznaniowości personelu.