Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Przystąpiłem do Państwa portalu licząc na to, że w końcu mogę mieć wpływ na to jak jestem obsługiwany. Dodałem dość dużo obserwacji biorąc udział w Państwa konkursie, okazało się, że było warto. Niestety pojawiło się kilka problemów z funkcjonowaniem konta na stronie secretclient.pl oraz jakoscobslugi.pl (problemy z logowaniem oraz nie doliczanie punktów), na które chciałbym uzyskać odpowiedzi. Od ponad tygodnia próbuję się dowiedzieć co mam dalej robić, ale nie uzyskałem od Państwa żadnej odpowiedzi, nie mówiąc już o tym, iż nie otrzymałem żadnych informacji na temat odbioru nagrody. Fajnie, że mieliście inicjatywę, aby poprawić jakość obsługi w naszym kraju, ale może należałoby zacząć od siebie samych.