Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Sklep w Galerii Pomorskiej, sobota, sklepy pełne ludzi. Po wejściu do sklepu zauważyłam kilka osób z obsługi, krzątających się po sklepie jednakże niezbyt zainteresowanych klientelą. W sklepie na stołach z odzieżą promocyjną panował, mówiąc wprost, bałagan. Ubrania porozwalane we wszystkich kierunkach, znalezienie czegoś wymagało sporej cierpliwości. Podeszłam do jednej z pań z obsługi z pytaniem o konkretny model spodni. Pani podeszła ze mną do półki i wskazała na kilka par jeansów, wyjaśniła nazewnictwo modeli oraz rozmiarówkę - bo o to pytałam, nie zainteresowała się jednak kwestią poszukiwania mojego rozmiaru wśród spodni. Nie padło z jej strony żadne pytanie typu jakiego koloru pani szuka, jaki rozmiar. Odczułam całkowity brak zainteresowania sprzedażą towaru, najwyraźniej pracownicy nie otrzymują tu premii za sprzedaż/utarg sklepu. Moim zdaniem, obsługa powinna pokazując towar, o który klient pyta, zaproponować pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru/koloru, zwłaszcza gdy klient wyraźnie informuje jakiego modelu/typu poszukuje. Swoim podejściem do pracownika sygnalizowałam chęć zakupu a nie „tylko oglądanie”, ale obsługa to zlekceważyła. Ostatecznie wyszukałam 2 pary spodni i poszłam je przymierzyć, aczkolwiek spodnie mi nie odpowiadały, a nie miałam ochoty na ponowne ubieranie się, powrót do półki, poszukiwanie innego rozmiaru, modelu i znów bieganie do przymierzalni. Tym samym wyszłam bez zakupów.