Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Weszłam do sklepu o godzinie 15:25. Rozejrzałam się. Było dużo klientów, naliczyłam około 20 osób. Na sali sprzedaży były dwie sprzedawczynie i dwie kolejne przy kasach. Wszystkie zajmowały się obsługą klientów. Nie zostałam przywitana po wejściu do sklepu ponieważ wszystkie panie były zajęte pracą. Rozejrzałam się w asortymencie. Znalazłam buty, które chciałam przymierzyć jednak w pobliżu nie było sprzedawczyni. Przeszłam się po sklepie ale obie panie były zajęte obsługą klientów. Czekałam 10 minut. Postanowiłam poprosić o pomoc przy kasie. Kiedy podeszłam zostałam przywitana. Pani od razu poszła ze mną. Niestety z butów, które wybrałam nie było mojego rozmiaru. Sprzedawczyni pokazała mi podobny model. Opowiedziała z czego buty są zrobione i jak je konserwować. Była miła i pomocna. Podała mi odpowiedni rozmiar i odeszła do innych klientów oczekujących na pomoc. Przymierzyłam buty ale chciałam zobaczyć jeszcze inne modele. Poprosiłam więc kolejną sprzedawczynię aby mi pomogła. Przeszła ze mną przez prawie wszystkie regały i pokazała jeszcze kilka modeli. Kiedy nie wykazałam zainteresowania odeszła do klientki, która poprosiła o pomoc. Ja wróciłam po buty, które przymierzałam i podeszłam do kasy. Przy kasie nie było kolejki. Zostałam przywitana i sprawnie obsłużona. Sprzedawczyni zaproponowała mi środek do konserwacji obuwia. Ze sklepu wyszłam o godzinie 15:47