Opinia użytkownika: Tomasz_988
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Przez dłuższy okres czasu byłem zadowolonym klientem tej platformy telewizyjnej: bogata oferta kanałów w stosunku do nie wygórowanej ceny czyniła ofertę "enki" zawsze bardzo atrakcyjną. Jednak przy rozwiązywaniu umowy zaczęły się problemy. Złożyliśmy z żoną wypowiedzenie umowy - wszystko było OK. Po miesiącu zadzwoniła pani z windykacji BEST, że musimy zapłacić karę za nieoddanie dekodera - dogadaliśmy się, że dekoder zwrócimy następnego dnia. Jakie było nasze zdziwienie jak pani w punkcie obsługi powiedziała, że nie może przyjąć dekodera, bo system zwraca błąd "Z dekoderem powiązana jest więcej niż jedna umowa". Pani z Punktu Obsługi napisała maila do centrali, próbowała pomóc nam rozwiązać problem, jednak jak do tej pory bezskutecznie. Windykacja dzwoni co kilka dni, co jest bardzo uciążliwe np. w niedziele o 7 rano. A dekodera, choć chcemy, to oddać nie możemy. Przed oceną -5 ratuje zachowanie pani z punktu obsługi.