Opinia użytkownika: Marta_1229
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Z przykrością muszę stwierdzić iż wizyta w salonie firmowym firmy Play w Łańcucie mocno mnie rozczarowała. Korzystam z usług Play i do tej pory wszelkie sprawy załatwiałam za pomocą infolinii lub internetu ,ale niestety musiałam udać się do tego salonu. I szok, po pierwsze salon dysponuje kilkoma dosłownie telefonami i to niestety nie najnowszymi, po drugie bardzo ale to bardzo powolna obsługa klientów. Gdy już odczekasz swoje w kolejce( przypominają się dawne lata, godzina stania w kolejce, żeby usłyszeć nie ma i nie będzie) napotykasz sprzedawcę z miną typu: czego chcesz i po co zawracasz mi głowę. Na jakiekolwiek pytania odpowiada wręcz niegrzecznie, w stylu ale co ja mogę pani poradzić , nie działa i tyle. Miałam wrażenie ,że cofnęłam się w przeszłość o jakieś 15 lat , kiedy to sprzedawca był prawie Bogiem. Może firma Play powinna skorzystać z usług tajemniczego klienta ? Rozumiem ,że każdy punkt działa na zasadzie franczyzy, ale mimo wszystko kojarzymy salon z firmą play , więc może warto sprawdzać jaki jest poziom obsługi. Dal porównania powiem ,że w Gliwicach w Forum, obsługa jest właśnie taka jak być powinna. W każdym razie z salonu play ( hucznie nazwanym - kącik wygospodarowany w sklepie rtv, gdzie nie możesz nawet zbyt dobrze oglądnąć telefonów, ponieważ są one nie dość ,że w gablocie to jeszcze za stanowiskiem sprzedawcy)wyszłam nie dość ,że z niezałatwioną sprawą to jeszcze z niemiłym wrażeniem, że coś jest chyba nie tak. Nie oczekuję jako klient nadmiernej uprzejmości w stylu denerwującego szczebiotania sprzedawcy, ale odpowiedzieć dzień dobry i choć trochę wykazać zainteresowania sprawą z jaką przyszłam wypadałoby.