Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Jakość obsługi na stacjach Orlen jest pewnie najczęściej oceniana, i myślę ze dlatego właśnie Orlen ma tak dobrą obsługę. Tak naprawdę do personelu stacji "Orlenowskich" nie mam żadnych zastrzeżeń. Widać jasno,że profesjonalne szkolenia i standaryzacja zachowań przydają się w codziennej pracy. Jednak zachowanie obsługi to jedno, a komfort i szybkość obsługi to całkiem inna rzecz. Każdy kto tankował na orlenie zapewne spotkał się z sytuacją długiego oczekiwania w kolejce. Kolejka nie jest liczna lecz bardzo powoli sie przesuwa. Główny powód to dodatek Bistro lub StopCafe w którym to klienci masowo zakupują przekąski w postaci hoddogów lub zapiekanek. Niestety przygotowanie takiej potrawy trwa znacznie dłużej niż skasowanie kwoty za zatankowane paliwo lub nawet wystawienie faktury.Taka sytuacja denerwuje i zraża głównie tych klientów, którzy tylko tankują i muszą swoje odstać. Moim zdaniem powinno być osobne stanowisko gastronomiczne lub przynajmniej pomoc gastronomiczna dla obsługi kas na stacji.