Opinia użytkownika: Olga_161
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Oto jak Bank PKO BP, Centrum Kart Kredytowych i Operacji Kartowych w osobie Naczelnika Wydziału Obsługi Kart Piotr W. traktuje stałego klienta któremu zaoferował kartę kredytową (z której klient jeszcze nie korzystał). Bank w piśmie od 24.01.2011 żąda wpłaty kwoty która na zestawieniu operacji figuruje jako "zaległa kwota minimalna" w wysokości (około 35 zł) nie podając w tym że piśmie z czego ta kwota wynika. Okazało się ,że ta kwota jest ubezpieczeniem kredytu, o którym klient nie był informowany wcześniej, ale to nie wszystko. Cytuję dalszy ciąg pisma: "W sytuacji nieuregulowania zobowiązania wobec banku, zostaną podjęte czynności windykacyjne, w tym działania komornicze w celu odzyskania wymaganego zadłużenia. Ponadto PKO BP SA może przekazać Pana dane do zbioru danych klientów niesolidnych - "Bankowy Rejestr". Bądźcie ostrożni z kartami kredytowymi wciskanymi przez PKO BP SA.!!! Potrafią dostarczyć niemiłych niespodzianek.