Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wcześniej byłam zadowolona z usług sieci Plus, jednak doszłam do wniosku, że im dłużej jest się klientem, tym jest się gorzej traktowanym. Punkt, o którym mowa jest jednym z niewielu punktów w mieście i z tego względu, klient przychodzący przedłużyć umowę, (tak jak to było w moim przypadku) jest zdany na łaskę/niełaskę "konsultanta". Jeśli nie jest się w ogoóle zorientowanym w ofercie modeli telefonów, to łatwo paść ofiarą masowej sprzedaży danego modelu. Ja wcześniej zapoznałam się z możliwymi typami telefonów, które są dostępne w ofercie, którą byłam zainteresowana i miałam upatrzony model. Niestety konsultant zmylił mnie niewiadomo z jakiego źródła pozyskaną informacja, że "70% klientów posiadających ten tel. musi pozniej korzystać z usług serwisu". Niestety dałam się nabrać na ten tani chwyt w wyniku czego wzięląm ostatecznie polecony niby jako lepszy zupełnie inny model. Po porównaniu obu telefonów w internecie, telefon, który mi "wciśnięto wypada gorzej i cenowo i pod względem wadliwości. Ostatni raz dałam się tak potraktować. Niestety ta wizyta w punkcie doprowadziła do tego, że na dzień dzisiejszy jestem gotowa pod koniec tej umowy całkowicie zakończyć styczność z tą firmą.