Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DANIEL_83

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: W sobotę 12 marca dostałem sms z sieci Era informującego mnie o tym, że wkrótce zaczną pobierać abonament za usługę Granie na Czkanie. Zdziwił mnie ten sms, ponieważ nigdy takowej usługi nie aktywowałem. By upewnić się spróbowałem zadzwonić do siebie z innego telefonu i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że mam tą włączoną. Poprzez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta zgłosiłem stosowną prośbę wyjaśnienie powyższej kwestii i deaktywowanie usługi oraz nie pobieranie za nią żądnych opłat. Dosłownie dzień później otrzymałem od Pani L. następującą odpowiedź: "Witam! W odpowiedzi na nadesłaną korespondencję uprzejmie informuję, że usługa granie na czekanie została wyłączona na wskazanym koncie. Opłata za usługę nie zostanie pobrana. Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne. Konsultant Biuro Obsługi Abonenta". Niestety brak jakiegokolwiek wyjaśnienia w jaki sposób i przez kogo usługa została aktywowana. Cieszy fakt szybkiego załatwienia sprawy abonenta, jednak niesmak pozostaje, że pomijając abonenta operator aktywuje usługi.