Opinia użytkownika: Gadziu
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dokonałem zakupów w sieci Lidl. Wchodząc do sklepu jak zwykle na wejściu unosi się zapach świeżo przygotowanego pieczywa (piec umieszczony tuż obok wejścia). Po niedawnej zmianie w rozmieszczeniu asortymentu w sklepie wygodniej robi się zakupy. Podczas dzisiejszych zakupów można było dojrzeć dosyć dużą ilość braków w asortymencie (głównie produkty mączne, warzywa i owoce, chemia gospodarcza). Po wybraniu wszystkich potrzebnych produktów udałem się do kas. Wybór był duży - były otwarte 4 kasy przy czym nie było do nich praktycznie kolejek (po jednej osobie na kasę). Kasjerka uprzejma acz małomówna. Prędkość, z jaką kasowała była bardzo duża dzięki czemu jej kasa pracowała bardzo wydajnie.Wszystkie kasjerki były ubrane w polówki - uniformy. Tuż za kasami można napotkać kilka przeszkód jak pozostawiane koszyki przez klientów lub porozrzucane kartony po zbiorczych opakowaniach z produktów. Po wyjściu ze sklepu ta sama sytuacja miała miejsce w strefie, gdzie zostawia się/bierze koszyki. Nie były one wczepione w rzędy, nie działał system wrzucania monet, aby odczepić kosze i przez to klienci zostawiają koszyki w każdym miejscu. Jeżeli chodzi o parking przy Lidlu to jest on wystarczający, zawsze można znaleźć wolne miejsce, najczęściej przy wejściu.