Opinia użytkownika: Ewa_419
Dotycząca firmy: Ekomeble
Treść opinii: w sobotę 11.o3 wybrałam się do sklepu z zamiarem dokonania zakupu narożnika. Wybrałam model, podeszłam do sprzedawczyni w prośbą o dalsze szczegóły. Część informacji uzyskałam, dostałam katalogi z tkaninami obiciowymi i na tym się skończyła obsługa. o dokończenie musiałam poprosić drugą sprzedawczynię. Zła wyszłam ze sklepu. Wróciłam w poniedziałek, zeby jednak dokończyć rozmowę. Znowu była pierwsza sprzedawczyni. Jakież było moje zdziwienie, gdy mnie poznała i przeprosiła za sobotę, ze nie dokończyła rozmowy ze mną. Następnie już fachowo i w miłej atmosferze dokończyłyśmy omawianie wybranego przeze mnie modelu narożnika. Kupiłam narożnik i zadowolona wyszłam ze sklepu. Ewa M.