Opinia użytkownika: joszin
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Godzina podana jest w przybliżeniu. W banku tym posiadam kredyt i mam problem z jego spłatą, ale sposób, w jaki rozmiawia Dział Windykacji z klientem jest po prostu obraźliwy. Epizod z 15 marca to tylko jeden z przykładów traktowania klienta, niestety, tym razem sama nie pochwaliłam się kulturą, ale wyprowadzono mnie z równowagi. Oskarżono mnie o kłamstwo, ponieważ wsystemie nie było rozmowy, jaką przeprowadziła w poprzednim tygodniu (też nierzetelne), Pan powiedział, że nie mam szans już na spłatę zobowiązań wg wcześniejszych ustaleń, Pan zapytał złośliwe, czy mam 19000, by spłacic zobowiązanie, choć potem, jak telefonowałam już miałam taką możliwość, tylko po prostu nie rozmiawiałam z kimś chamskim. Poza tym telefony zdarzają się nawet w niedzielę, kilka razy i po 21ej. Telefonują bardzo niemiłe osoby, utwierdzone w przekonaniu, że rozmawiają z jakimś debilem, albo złodziejem.