Opinia użytkownika: ana_5
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zgadzam się z obserwacją Gwiazdka12345. Na szczęście zlikwidowałam już konto w tym banku, natomiast nadal jest tam tak samo. Czekałam aż panie w okienkach obsłużą moją koleżankę. Otwarte 2 okienka z 8 lub 9. Koleżanka chciała wypłacić 250 zł w gotówce i pani przy całej sali znudzonych klientów w kolejce kilkakrotnie powtórzyła na głos, ile wypłaca. Też to przeżywałam i za każdym razem oblewał mnie zimny pot, zwłaszcza gdy wypłacałam np. 1500 zł i miałam z nim wyjść na ulicę, o kwocie zaś wiedział już cały bank. Czy nie można fachowo zapisać kwoty na karteczce? Gdy likwidowałam konto, pani na I piętrze pouczała mnie, że inne banki będą mnie oszukiwać i okradać. A PKO BP niby daje wszystko za darmo? Te panie z piękną średnią wieku traktują młodą klientelę jak imbecyli. Na pewno mają do wyrobienia normy zleceń, ale niech robią to na poziomie, bez protekcjonalnego traktowania. Ilekroć trafiałam i trafiam do tego banku, czuję Bareję na plecach. Paranoi jego działania nie przykryją te wykwintne marmury i nowoczesny wystrój.