Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zapomniałam jakie mam hasło abonencie i chciałam je zmienić . Na marginesie dodam, iż moim zdaniem konieczność pamiętania tego hasła jest sporą niedogodnością, przecież można zidentyfikować dzwoniacego za pomocą innych danych. No ale cóż, jak trzeba je znać, to trzeba. Zadzwoniłam więc na infolinię Play aby dowiedzieć się jak mogę zmienić to hasło. Uslyszałam, że muszę udać się do jakiegokolwiek punktu obsługi play i tam dokonam zmiany. Zapytałam się jakie dane/dokumenty muszę mieć przy sobie - usłyszałam, że dowód osobisty. Upewniłam się raz jeszcze podkreślając, że telefon jest zarejestrowany na firmę i czy na pewno dowód wystarczy, czy nic więcej nie jest mi potrzebne. Zapewniono mnie, że nie. I faktycznie, dowód okazał sie być potrzebny. Niestety oprócz dowodu niezbędny był rowniez regon firmy, a tej informacji na infolinii niestety już nie uzyskałam :(