Opinia użytkownika: evra77
Dotycząca firmy: Aviva
Treść opinii: Pierwszy telefon w sprawie ubezpieczenia samochodu dostałem w piątek 04 marca. Niestety nie posiadam samochodu na własność o czym poinformowałem telemarketerkę. Ta stwierdziła, że w takim razie dziękuje za rozmowę i rozłączyła się. W następny poniedziałek otrzymałem kolejny telefon w sprawie tego samego ubezpieczenia. Wyjaśniłem sytuację i sadziłem iż już więcej nie zadzwoni w tej sprawie. We wtorek, środę i czwartek sytuacja się powtórzyła. Za każdym razem prosiłem telemarketerkę aby już nikt do mnie nie dzwonił w tej sprawie. Gdy w piątek wcześnie rano po raz kolejny zadzwoniono w tej sprawie poprosiłem aby pani w końcu zaznaczyła w programie aby do mnie nie dzwonić już. Była to chyba pierwsza kompetentna osoba w tej firmie bo od tygodnia nikt do mnie już nie dzwonił. Jednak niesmak pozostał i w przyszłości chyba nie będę chciał mieć do czynienia z tą firmą.