Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Restauracja Smok
Treść opinii: Wczoraj, dnia 14 marca, wraz z narzeczonym napadł nas straszliwy głód. Wielce się nie zastanawiając podjechaliśmy do najbliższej restauracji. Była to restauracja Smok w Bydgoszczy, w Carrefour przy ul. Skarżyńskiego. Na szczęście jeden ze stolików był wolny, więc ruszyliśmy w jego stronę. Niestety stolik nadal pełen był resztek pozostawionych przez poprzednich klientów. Kelnerka wręcz odwróciła głowę, by udawać, że nie widzi brudu. Naczynia musiałam sprzątnąć sama, a stół przetrzeć serwetką. Na zamówienie czekaliśmy prawie 40 minut, po czym otrzymałam zamówione danie, ale niestety zimne. Kelnerce zwróciłam uwagę, a ta z oburzenie odburknęła, że ewentualnie może mi to jeszcze raz podgrzać. Nagle do restauracji weszła kolejna para, wówczas byliśmy tylko my w środku. Oni również byli bardzo oburzeni brudem panującym w środku, niezadowoleniem kelnerki oraz długością realizowania zamówienia. Niestety, ale ten lokal nie będzie cieszył się już moją aprobatą.