Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu 14.03.2011 wybrałam się na zakupy do pobliskiego marketu Kaufland znajdującego się na os. Wyżyny w Bydgoszczy. Pierwsze moje rozczarowanie to brak małych koszyków.Swoje kroki skierowałam do punktu z mrożonkami,które podaje pracownik sklepu. Niestety,nikogo tam nie było,pani z personelu wykładała towar na pobliskim stoisku alkoholowym.Musiałam poczekać kilka chwil,zanim zostałam obsłużona. Następne były półki z kosmetykami,ceny były przystępne toteż kilka rzeczy wylądowało w moim koszyku. Później nadeszła kolej na wędliny. Pani ze stoiska okazała sie bardzo miła. Jeszcze kilka rzeczy spożywczych,których oferta była bardzo rozbudowana i myk! do kolejki. I tutaj wielki plus. Organizacja pań kasjerek nie ma sobie nic do zarzucenia. Nie czekałam nawet pięciu minut kiedy nadeszła moja kolej. Podsumowując : Jest kilka rzeczy,które Kaufland mógłby zmienić tj. małe koszyki,bo dla tych kilku rzeczy nie chce pchać po całej sali wielkiego kosza,no i dodatkowa osoba na stanowisku mrożonek lub alkoholi. Reszta na plus.