Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: mBank, jako jedna z niewielu firm oferujących swoje usługi jedynie poprzez Internet i telefon (infolinię) zasługuje na wielkie wyróżnienie. Dla kogoś, kto nie miał wcześniej styczności z bankowością elektroniczną fakt, iż nie można udać się do typowej placówki bankowej z prośbą o pomoc może wydać się niepokojący. W przypadku mBanku chce się rzec - nic bardziej mylnego! mBank wychodzi naprzeciw tym, którzy cenią sobie zarówno mobilność jak i bezpośredni dostęp do kont, ich preferencji i ustawień poprzez niezwykle wygodne kanały dostępu. Co należy zaznaczyć, wszystkie transakcje i ważne czynności wykonywane na naszym koncie zawsze są należycie zabezpieczone. I jest to kolejny aspekt warty podkreślenia. Na pochwałę zasługuje fakt, że główny kanał dostępu do mBankowego konta, czyli serwis internetowy jest często i na bieżąco aktualizowany co wpływa na poprawę bezpieczeństwa klientów (o wszystkich możliwych niedogodnościach spowodowanych aktualizacjami klient jest zawsze informowany z wyprzedzeniem). Na koniec rzecz najważniejsza i dla wielu będąca głównym kryterium przy wyborze banku, w którym chcemy założyć konto, mianowicie koszty. A raczej - w mBankowym przypadku - PRAWIE ich brak. W tym "PRAWIE" zawarta jest opcjonalna, nieobowiązkowa opłata za ubezpieczenie karty (w wysokości ok. 1.7 zł). I to naprawdę wszystko, jeśli chodzi o koszty prowadzenia konta. Osobiście korzystałem z kilku banków i wiem, jak to bywa w przypadku innych (zarówno w ofertach skierowanych do osób młodych jak i pełnoletnich). Wszystkie konta w innych bankach były zazwyczaj kontami dodatkowymi i się zmieniały, podczas gdy tym "głównym" było konto mBankowe (a raczej dwa konta: pierwsze, które założyłem jeszcze będąc niepełnoletnim i kolejne, skierowane dla osób pełnoletnich). Choć dla mnie, czyli osoby patrzącej na wszystko krytycznym okiem, zawsze w czymś znajdzie się coś co należałoby poprawić, tak w przypadku mBanku bardzo ciężko jest znaleźć jakąkolwiek tego typu wadę. I choć nie twierdzę, że takowej w ogóle nie ma, to do tej pory (w ciągu kilku lat korzystania) nie udało mi się żadnej zauważyć i mam nadzieję, że szybko się to nie zmieni, a mBank ciągle pozostanie bankiem godnym polecenia.