Opinia użytkownika: SzalonaŻyrafa
Dotycząca firmy: Groupon.pl
Treść opinii: Kolejny miłe zaskoczenie, jeśli chodzi o www.groupon.pl Okazja goni okazję, a co będzie jeśli kupisz kupon i będzie problem z jego realizacją? Mnie niestety spotkał ten problem. Kupiłam kupon i nie mogłam zarezerwować terminu, bo nikt nie odbierał telefonu. Po kilku dniach prób zaczęto odrzucać moje połączenia (numer komórkowy). To mnie wytrąciło z równowagi. Do właściciela firmy usługowej napisałam sms-a, że takie traktowanie klientów jest co najmniej bezczelne, a do firmy Groupon e-mail z opisem całej sytuacji i reklamacją kuponów. Następnego dnia otrzymałam odpowiedź od Groupon, z prośbą o numer konta bankowego i informacją, że postępowanie reklamacyjne trwa ok.30 dni. W ciągu 3,5 tyg od tego maila pieniądze są z powrotem na moim koncie. To wzmocniło moje przekonanie co to firmy Groupon. Udowodnili, że są profesjonalną firmą. Bo już nie od dziś wiadomo, że o przedsiębiorcy świadczy nie tylko sama obsługa klienta podczas sprzedaży, ale również sposób jego podejścia do problemów (reklamacji). Z mojej strony zasłużona 5+