Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: byłem w tym sklepie dwa razy. Za pierwszym chciałem zorientować się w cenach telewizorów i w tym co mogą mi zaoferować a za drugim razem byłem już z zamiarem zakupu towaru. Za pierwszym razem miły sprzedawca przedstawił mi oferte, doradził, widać było że zna się na tym co robi. podziekowalem powiedzialem ze rozejrze sie w innych miejscach i ewentualnie wroce. i jak okazało sie cena rzeczywiście byla dobra więc wrociłem z zamiarem zakupu. Pan który obsługiwał mnie wczesniej niestety rozmawał z innym klintem. po 15 minutach czekania podszedlem do pani siedzacej przed komputerem i poprosiłem o pomoc. Kobieta z wielkim bolem wstała... jakby robiła wielka łaske(a to chyba nalezy do jej obowiazkow) i zapytala co moze zrobic dla mnie. niestety po takim jej zachowaniu wolalem doplacic wiecej i byc mile obsluzonym w innym sklepie. gdyż jak się okazało pani ta niewiele mogla mi powiedziec na temat telewizora- poczulem sie potraktowany jak natręt. Moja ocena jednak nie do konca jest negatywna gdyż wcześniej byłem obsłużony bardzo dobrze a pozatym sklep zadbany i ceny tez ma konkurencyjne. szkoda tylko ze ta pani nie zna standardow obslugi klienta