Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Niedawno odwiedzałam jeden z dużych Empików w Warszawie. Ponieważ taka sama sytuacja powtórzyła się już kolejny raz postanowiłam ją opisać. Bardzo podoba mi się ilość proponowanych przez ten sklep pozycji. Można znaleźć tu prawie wszystko. Jednak tym razem potrzebowałam porady i dość się zawiodłam. Musiałam polować na pracowników, co zajęło mi około 20 minut. Widziałam tam wielu młodych ludzi w firmowych koszulkach, ale byli bardzo zajęci - głównie rozmową, a do punktu info stała bardzo długa kolejka. Wiem, że na sali powinna być osoba zajmująca się tylko aktywną pomocą klientom, ale nie zwracała ona wcale na owych klientów uwagi. Oczywiście, gdy w końcu "dopadłam" jedną z pracownic, zostałam bardzo uprzejmie obsłużona i pani znalazła taki produkt, jakiego szukałam. Jednak, gdy potrzebuję porady, wolę małe salony. Choć jest tam mniejszy asortyment, ale obsługa dostępniejsza i chyba milsza, a i tak wszystko bezpłatnie mogę zamówić w Empiku przez internet.