Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Do Bomi wstąpiłam po dosłownie kilka artykułów.M.in. ze stoiska pieczywo. Ponieważ kupowane przeze mnie pieczywonie było dostępne na półce "samoobsługowej" stanełam w kolejce. Mimo iż przede mną była tylko jedna osoba, czas oczekiwania mocno się wydłużył gdyż pani obsługująca to stoisko była zajęta rozmowa z koleżanką! Koleżanka (również obsługa sklepu) akurat kupowała bułki, nawiązała się między nimi rozmowa na temat która bułka jest dobra, "a tej próbowałaś" itd. Zachowanie nie na miejscu przy klientach w dodatku gdy Ci oczekują na obsługę. Nie lepiej było przy kasach. Kasjerki wymieniały się informacjami na temat kodów do różnych produktów, zwłaszcza z pieczywa. Niezbyt spodobało mi się również wkładanie nosa (dosłownie) kasjerki do torebki z bułkami-klientki przede mną- mimo iż klientka podała nazwę i ilość bułek. Na mojej torebce z pieczywem na szczęście był wpisany kod.Może należałoby udostępnić klientom przezroczyste woreczki przy stoisku z pieczywem żeby kasjerki nie miały problemy ze zidentyfikowaniem produktu i jego ilości?! Asortyment w sklepie bogaty, ale jakość obsługi spadła drastycznie