Opinia użytkownika: Natalia_94
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Do oddziału PZU udałam się w celu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC. Przed wejsciem panował porzadek, znajdował się tam również duży parking z wolnymi miejscami do zaparkowania. Kiedy weszłam do oddziału widocznych było 10 klientów. Stanowiska obsługi były dobrze oznakowane. Pracownicy byli schludnie i czysto ubrani, na biurkach przy każdym stanowisku stał identyfikator z imieniem i nazwiskiem pracownika. Udałam się do stanowiska z napisem obługa ubezpieczeń. Mimo iż stanowisk z tym napisem było 3 obsługiwała tylko jedna osoba. Przede mną były 2 osoby w kolejce. Obsługa innych osób przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Po 5 minutach zostałam zaproszona przez panią do stanowiska. Pani przeglądała papiery innego klienta po czym po chwili spytała się mnie w czym może mi pomóc. Poinformowałam w jakim celu przyszłam. Pracownik poprosił odemnie dowód i stosowne dokumenty po czym zaczął wpisywać dane do komutera nie mówiąc przy tym ani słowa. Panowała nieprzyjemna pięciominutowa cisza. Na koniec obsługi pracownik poprosił mnie o podpis wydał jakąś kartkę informując mnie iz mogę ją wypełnić w domu i później donieść lub wysłać pocztą. Pani kończąc obsługę nie pozegnała mnie. Podczas obsługi nie podobało mi się to iż panowała cisza pani wprowadzała jakieś dane do komputera i co chwile zerkała na swoja komórkę którą miała w szufladzie. Wygladała na troche rozkojarzoną. Przyszłam do oddziału z pewną sprawą która chciałam załatwić na miejscu a pracownik wydał mi kartkę i dodał że mogę to wypełnić w domu. Kiedy odeszłam od stanowiska zerknełam na otrzymaną kartę zrozumiałam ze mogłam to wypełnić przy pracowniku na miejscu. Byłam bardzo zła iż pracownik mnie poprostu zbył i że musiałabym się fatygować jeszcze raz. Usiadłam z boku przy stoliku i wypełniłam formularz po czym udałam się do stanowiska i wręczyłam pracownikowi. Pracownik nie poinformował mnie o żadnej innej ofercie, nie wreczył zadnej ulotki, nie podziękował za wizyte i nie pozegnał się ze mną.