Opinia użytkownika: Grzegorz_547
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W dniu dzisiejszym musiałem zgłosić reklamacje odnosnie usług swiadczonych przez firmę. A konkretnie 2-krotnego naliczenia opłaty za wizytę instalatora. w skrócie: zamowiłem usługę, instalatorzy przyszli jednak z przyczyn technicznych nie mogli podłączyć dekodera tv. Po kilku dniach zadzwoniłem zapytac sie na jakim etapie jest sprawa podłazenia u mnie zamowinej usługi. Zostala umowiona 2 wizyta podczas ktorej udało podłączyć sie dekoder tv. Jednak w rachunku została naliczona podwojna opłata za wizytę instalatora. Zgłosiłem reklamację przeszło miesiac temu ( poczatek lutego) i przyznano mi rację. Jednak okazało się że koszt opłaty nie został odjęty od bieżącej faktury. Osoba z którą rozmawiałem nie wypełniła formularza reklamacji, tylko wysłałą dyspozycje do działu opłat. Dopiero dzisiaj zestał wypełniony formularz reklamacyjny i został przesłany do odpowiedniego działu w celu rozpatrzenia.