Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Narodowy Bank Polski
Treść opinii: korzystałam z usług banku Polskiego .Niestety w większości oddziałach kolejki są ciągłym utrudnieniem. Ile kroć potrzebowałam szybko wpłacić pieniądze był problem mała ilość czynnych kas długi kolejki i oczywiście długi czas oczekiwania często przekraczający 30-40 min.Placówki banku są czynne w godzinach kiedy większość z nas pracuje. jest to kolejnym utrudnieniem.Kolejnym minusem są opłaty miałam konto studenckie z rachunkiem debetowo-dszczędnościowym niestety za konto płaciłam 2,5zł to jeszcze nie tragedia ale do tego doszła opłata za konto internetowe 1zł co miesiąc plus opłata za każdy przelew 50gr.Wypłaty w innym bankomacie 5zł, a bankomatów tego banku nie jest dużo..Za kartę na początku zapłaciłam kaucję 10zł po roku z konta zostało mi pobrane 20zł z dopiskiem za użytkowanie karty bankomatowej.Za usługę debetu zapłaciłam 30zł plus odsetki po roku( w styczniu) bank pobrał 60zł za przedłużenie w kwietniu zablokował mi konto i dostałam pismo, że umowa jest nie ważna i mam spłacić dług.Byłam odsyłana od placówki do placówki nikt nie umiał udzielić informacji ani pomóc a moja pensja została zamrożona na koncie.Zostałam bez środków do życia i groźbą komornika jeśli nie spłacę reszty należności z opłatami manipulacyjnymi ;/ nie polecam.....