Opinia użytkownika: Łukasz_956
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dziś odwiedziłem dyskont spożywczy Biedronka przy ulicy Bema w Brzozowie. Strefa wejście idealnie czysta: brak jakichkolwiek zanieczyszczeń typu stare paragony, reklamówki czy niedopałki, wózki ułożone w linii prostej. Na tablicy przy wejściu widniały plakaty reklamowe: Inspiracje tygodniowe, na co dzień i od święta oraz super cena. W dyskoncie panował ogólny porządek, na stanowiskach z pieczywem i warzywami nie zabrakło foliowych reklamówek co często zdarza się w innych sklepach. W sklepie był duży ruch ale nie zakłócało to swobodnego poruszania się do sklepie. Podszedłem do pracownika aby dowiedzieć się gdzie mogę znaleźć proszek do pieczenia, pracownik z ochotą zaprowadził mnie do miejsca gdzie mogę go znaleźć i wskazał mi regał, gdzie leżał ów produkt. Jest to bardzo miłe gdy prosząc o pomoc nie zostajemy zbywani z powodu braku czasu czy chęci pracownika. Następnie podjechałem do kasy w celu finalizacji zakupów. Była dość spora kolejka i momentalnie została otwarta druga kasa. Moje oczekiwanie nie było zbyt długie, kasjerka powitała mnie i zapytała czy życzę sobie reklamówkę oraz tygodnik kropka, poprosiłem o reklamówkę. Kasjerka poinformowała mnie o kwocie do zapłaty, nie posiadała drobnym aby wydać mi resztę więc musiała pójść rozmienić pieniądze, następnie wydała mi resztę pożegnała mnie oraz zaprosiła do ponownej wizyty. Jestem zadowolony z dzisiejszej wizyty w Biedronce ale według mnie sytuacja, kiedy kasjerka nie posiada pieniędzy w kasie aby wydać klientowi resztę nie powinna mieć miejsca, obsługa powinna być sprawna i szybka.