Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Ogólnie lubię salony Kruka i ich biżuterię, sama mam jej trochę i o jakości wyrobów jubilerskich mam jak najlepsze zdanie. Istotne dla mnie jest również to, że mam zapewnione bezpłatne "serwisowanie", jeśli pierścionek czy kolczyki się uszkodzą albo coś będzie wymagało zmiany rozmiaru. Czas wykonania takiej usługi również oceniam pozytywnie. Niestety gorsze zdanie mam o obsłudze w salonach. Są wyjątki, ale osoby w salonie Kruka w C.H. Silesia w Katowicach jak dotąd nie spełniły moich oczekiwań. Nawet przy braku ruchu nie widzę ze strony obsługujących chęci pomocy, trzeba wzywać panią lub pana. Zdarzyło mi się także spotkać z odmową pomocy przy wyborze rozmiaru obrączki (!). Przy ostatniej mojej wizycie wybór był mniej problematyczny - kolczyki. Obsługa była miła, ale bez jakiejkolwiek inicjatywy. Warto byłoby, żeby jakość obsługi klienta korespondowała z jakością biżuterii...